Disszemináció
A hazaérkezés után sűrű program várt diákjainkra. Több tanulónak a következő héten volt a szalagtűző ünnepélye, aminek a műsorára már a németországi tartózkodás alatt is gyakoroltak. Valamennyi diáknak fontos feladatot jelentett a kiesett három hét pótlása, egyes kollégák délutáni órákat tartottak ennek érdekében.
A hazaérkező tanulók osztályfőnöki és szakmai óra keretén belül élménybeszámolókat tartottak, amit a Németországban készült képekkel tettek érdekesebbé. A tanulók nemcsak a saját osztályukban népszerűsítették a pályázatot, hanem az iskola szinte minden osztályába eljutottak, válaszoltak a diákok feltett kérdéseire a programokkal, a külföldi munkával kapcsolatban. A szakmai gyakorlati helyeken is volt alkalom arra, hogy röviden elmeséljék élményeiket, tapasztalataikat.
Zárórendezvényként közösen elmentünk pizzázni, melyre korábbi Erasmus projektek kísérő tanárait is meghívtuk.
Mindkét telephelyen faliújságot készítettek a tanulók, melyekre a kinntartózkodásuk legemlékezetesebb pillanatait megörökítő képeket helyezték el. Ezzel is felhívták a többi tanuló figyelmét a programra, az esetleges későbbi lehetőségekre.
Az iskolai nyílt napokon, a helyi és a megyei pályaválasztási rendezvényeken, iskolai rendezvényeken (pl. a többévtizedes hagyománnyal rendelkező ÖTÖK találkozóján, a Szakmák éjszakáján) bemutattuk a kisfilmet, amit a projektről készítettünk.
Az iskola honlapján a teljes projekt bemutatásra került, a helyszínek, a munkahelyek, a kirándulások, a szabadidős tevékenységek. Ennek segítségével mutatjuk be a „külsős” érdeklődőknek, hogy mit is jelent, milyen lehetőséget rejt magában egy ilyen pályázat. Különös tekintettel az általános iskolák 7-8. osztályos diákjainak a figyelmét hívjuk fel az Erasmus program által kínált pluszra, amit iskolánk remélhetőleg a jövőben is fog tudni nyújtani.