Kövess minket:

Összes esemény ›

Hírek / Aktualitások
Összes hír ›
Főoldal / Hírek / Napló a Nemzetközi Iskolai Sport Szövetség Labdarúgó Világbajnokságáról - első nap

2024. május 17.

Antal Gergő, a Tolna Vármegyei SZC Ady Endre Technikum és Kollégium tanulója ifjúsági tudósítóként napról-napra küld nekünk beszámolókat a kínai Dalianból, ahol a Tolna Vármegyei SZC és a hozzá tartozó iskolák csapata, összesen huszonhárom fős delegációja Magyarországot képviseli a Nemzetközi Iskolai Sport Szövetség Labdarúgó Világbajnokságán.

2024 május 16.

A 2024-es ISF Labdarúgó VB magyar csapata 06:25-kor indult el Szekszárdról. A busz nem a teljes létszámmal indult, Pakson is voltak felszállók.

8:00-kor egy 20 perces pihenőt tartottunk egy benzinkúton. Itt készült el az első teljes csoportképünk, nemzeti lobogóval együtt.

A csapat 9:25-kor érkezett meg a Liszt Ferenc repülőtérre. Csomagjaink leadását egy rövid szünet követte, aminek folyamán számos felszálló repülőt láthattunk a reptér egyik teraszáról.

Ezután áthaladtunk a biztonsági ellenőrzésen és a határátkelőn, majd végül 11:25-re elértük a gépünkhöz tartozó kaput.

A felszállás 11:45-kor kezdődött, a gépre nagyjából 12:20-kor kerültünk fel.

A sikerest felszállást és egy kis repülést követően ebédet kaptunk. Csirke és rizs, vagy marhahús krumplival voltak a választható menük, emellé kaptunk desszertet is.

Miután megérkeztünk Sanghajba helyi idő szerint 05:30 környékén, a helyi biztonsági ellenőrzéseken végigmenve felszálltunk a repülőre, amely végső célállomásunkba, Dalian városába hozott minket.

Jelentős fogadás és kíséret várt minket a daliani reptéren, buszunk még motoros rendőr kíséretet is élvezett a szállásra tartó út erejéig.

11:00-kor foglaltuk el szobáinkat, 12:00 órakor pedig ebédeltünk. Ezután pihenő következett a 15:00-kor kezdődő első edzésünkig.

15:00-kor kezdődött meg a magyar csapat első közös edzése egy közeli pályán. Az utazás fáradalmai ellenére a fiúk kellő csapatszellemmel és kitartással kezdtek neki az egy órás edzésnek.

A napot 18:00-kor zártuk egy vacsorával.